Terminy realizacji
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zamówienia nie powinien przekraczać 4 tygodni. Natomiast dokładny termin potwierdzany jest przez Dział Sprzedaży w przeciągu 48 h po złożeniu zamówienia i dokonaniu przedpłaty.
Czy termin realizacji może ulec zmianie?
Tak, termin realizacji po potwierdzeniu przez Dział Sprzedaży może ulec zmianie. Wpływa na to możliwość wystąpienia awarii maszyn/maszyny lub innych niezależnych czynników lub siły wyższej. Zdarza się to sporadycznie, a wszelkie przesunięcia terminów realizacji są aktualizowane niezwłocznie, informacje o zmianach terminów realizacji zamówień przesyłane są do kontrahentów drogą mailową.
Czy zamówienie jest gotowe do odbioru? Jak mogę to sprawdzić?
W terminie trzech dni przed zaplanowaną datą odbioru towaru Opiekun Sprzedaży ustala z Klientem (telefonicznie lub mailowo) datę i godzinę odbioru towaru.